sngl3875 Adetim 2 gün gecikti dün erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik çıkmıştı bugün kan verdim ve sonuç negatif. Yükselir mi sizce çok umutluydum Sonucum 0.01
Munevver_kaplan_33 Kandaki değer tam olarak ne çıktı 0.100 felan mi yoksa direk < 2 böyle bir değer çıkıyorsa yoktur