Kızlar selams, bu ay ilk kez ovulasyon testi aldım Sat 29 Ocak. Adet sonrası hemen başladım test yapmaya. Özenle yapıyorum günün hep aynı saatinde ve sıvı alımını keserek. Dün ve bugün kafam karıştı biraz yardımcı olur musunuz 🌸 dün T çizgisi daha koyuydu şu an fotografta biraz daha açık çıkmış bugün ise siliklesmeye başlamış anlam veremedim. Görseli ekliyorum..