Sankus aslip7 Prof Dr Cem Sanhal Akdeniz üniversitesi Hastanesi’nde calisiyodu ama ayrılmış ordan sanıyorum kendi klinigini açmış Instagram uzerinden yazın randevu veriyo
1sadeturkahvesii aslip7 ben Hasan urcuya gittim çokta memnun kaldım aralıkta gittim nakit 1300 vermiştim sanırım
1sadeturkahvesii aslip7 özel doktora ait radyoloji merkezi benim riskli bi gebeliğim olmadığı için perinatolog zorunluluğum yoktu o yüzden radyoloji merkezine gittim
Atlbs aslip7 geçen cuma vitale hastahanesinde necmi erdoğana yaptırdım memnun kaldım pozitif bir doktor kendisi fiyatıda 1300 liraydı
Betusyl Atlbs bende oraya gidicem inşallah memnun kalırım kendi doktorum orda olunca başka merkeze gitme şansım yok