Pinaargunes 18+1 deyim arkadaşlar ara ara geçiyo da gaz sancisi gibi biraz usuttummu acaba naptim baya yururkende saplaniyo gibi sanci çok fena Sağ kasığımın oraya sanci giriyo😞🙏
gunesinannesi__ Pinaargunes 2 gündür aynı sorunu yaşıyorum sağ kasık ağrısı. 15+4 uz doktorumla görüştüm aşırı sanci derecesinde ve kanama olmadığı surece normal oldugunu soyledi 2 saniye giriyor gidiyor baskı gibi seninde icin rahat olsun
Naciyeaydin 7 haftalık hamileyken gitmiştim sol kasığımda ağrı diye aşırı derecede enfeksiyon varmış o yüzden oluyormuş iki tane serum aldıktan sonra kendime gelmiştim sonrasında antibiyotik tedavisi aldım
Pinaargunes Naciyeaydin yaa bianda oldu anlamadim gaz sancisi gibi gaz cikarabilince biraz rahatlyo ama yururken vs orda bi baski var gibi cok rahatsz edici inşallah enfeksyon falan değildir idrar vs kanimda enfeksyon yoktu ennson bugunde tahlil yaptirdim bakalim ne cikicak bence benimki gaz gibi anlamadim ama
Pinaargunes MNursel yok canim idrarda yanma yok şey gibi dusunun gaz sancisi ikinirken orama kramp gibi sanci saplaniyo zorlaniyorm ama baya bi sure yoktu yatinca geciyo tekrar oluyo gaz cikariyorum bide muhtemelen o tarz bisey gibi ama anlayamadim😞🙏
Pinaargunes gunesinannesi__ yaa allah razi olsun bugün oldu bana da bi ara geçiyo rahatlyorm tekrar oluyo ilk olduğunda afedersin popoma kadar sanci yapti allah razi olsun içimi rahatlattiniz😍🌸🙏
Pinaargunes gunesinannesi__ yan yatinca zaten olmuyo bişey genelde kalkarken yururken dhaa çok oluyo gibi😍
gunesinannesi__ Pinaargunes bende cok korkmustum afedersin senin gibi gaz yaptikcada rahatlıyorum suan bile var
Pinaargunes gunesinannesi__ evet yaa çok illet bişey sıkışmıs gibi orda bisey baski yapiyo ay bian önce düzelelim inşallah bende oyle gaz cikardikca rahatliyorum 😞🙏
Pinaargunes Elifaykkac valla o gün heralde gece tuvalete kalkamadigimdan sıkısıklık sislik derken mi oldu anlamadm baya kotuydu ama şuan 30 olucaz bayadir yok bu postu actiktan 2 gün sonra düzeldi sormadim bende 🙏
Pinaargunes Elifaykkac valla o gün heralde gece tuvalete kalkamadigimdan sıkısıklık sislik derken mi oldu anlamadm baya kotuydu ama şuan 30 olucaz bayadir yok bu postu actiktan 2 gün sonra düzeldi sormadim bende 🙏