Demsi_83737 Beta 0.100 çıktığında bile negatiftir. Pozitif olduğunu kim söyledi size. Biraz daha bekleyip testi tekrarlayın derim
AjdaDiri Demsi_83737 canım ben 0.45 ile öğrenmiştim ilk dr 2 haftalık falan demişti oğlum Şuan 6 yaşında 😇
Demsi_83737 AjdaDiri istisnalar kaideyi bozmaz maalesef benim daha öncesinde sonucum 2 idi. Gebelik yoktu yükselmedi sonuç. Ha inşallah yükselir keşke herkesin sizde ki gibi olsa