Nagihan_ad Merhabalar yarın kürtaj olacağım bebeğin kalbi durduğu için 8+4teydik. Hastaneye neler götürmeliyim hiç bilmiyorum. Tamamen uyutulacakmışım. Süreç nasıl olacak bilgi verebilecek olan var mıdır? Hastaneye ne götüreyim, ne lazım olur?
Eddakayaa Nagihan_ad hiç bişey götürme yanında değerli esyan falan varsa çıkar üstünde olmasın zaten aynı gün taburcusun o yüzden kanaman olabilir diye altına ped taksan yeterli
Pinklove Nagihan_ad beni bir gün tutup ertesi gün bırakmışlardı eve. Pek bir şey götürmene gerek yok Bir tane rahat kıyafet çorap ped yeterli
Smy17 Nagihan_ad hiçbi şey lazım değil gittiğin kıyafeti operasyondan sonra tekrar giyersin sadece çamaşır ve ped koy hava soğuk çorapta koyabilirsin aynı gün taburcu olduğun için bir şeye gerek olmuyor çok geçmiş olsun bu arada inşallah sağlıklı gebelikler nasip etsin rabbim
Gecemavi Canım işlem kısa sürüyor uyutuluyorsun yanına yedek iç çamaşırı alabilirsin sonra toparlayınca çıkartıyorlar zaten geçmiş olsun
Evhamlikurabiyeanne Yedek ic camasiri ve ped götür baska bir seye gerek yok.Zaten odaya bayginken geliyorsun altinda alt acma örtüsüne benzer örtü oluyor ayaga kalkacak kadar toparlandiginda ise tuvalete gidip ped ve camasir giyiyorsun doktor recete edecegi ilac varsa yaziyor cikis yapiyorsun sonra
Sumeyye_g Nagihan_ad hasta bezi iç çamaşırı belki yedek kıyafet bişeye gerek yok aslında sen uyanıp kendine gelince hemen taburcu ediyorlar çok geçmiş olsun
3827 Nagihan_ad devlette olacaksan hasta bezi yedek iç çamaşırı ve alt pijama al canım mutlaka başka bişeye gerek yok