RabiaAkyl Esraagunes yuh artık ya dehşet bisi ya Allah merhametli insanları koysun karşılaştırsın insallah
Kayraninnannesi Yagmurakyurek merhaba merak ettim de sormak istedim. Siz her ay kontrol randevusunu hastaneden mi alıyorsunuz ? yoksa direkt gidiyor musunuz veya doktor mu tarih veriyor
raabiiiaaaa Yagmurakyurek merhabaa doğumunuz nasıl oldu acaba memnun kaldınız mı ? Doktor rutin kontrolde çok iyi fakat bir arkadaşım mağduriyet yaşamıştı doğumunda o yüzden sizede sormak istedim bu arada normal mi seseryan mı acaba doğumunuz ?