mystery00 Kızlar göbeğim sırtım göğüslerim acayip kaşınıyo kaşıyınca da yanıyo 25.haftamdayım hamilelikle ilgili bişey mi bu yaşayan var mı
mineoksuz11 mystery00 benimde göğüslerim öyleydi yani yara olmuştu o derece zor duruyordum doktorum pudra sür dedi ama oda çok rahatlatmadı vazelin aldım sürekli nemli tuttum öyle geçti çok şükür bence önemli olan nemli tutmak
Aysnrclk Kaşınınca çatlak oluşuyor sakın kaşımayın .O tırnak izleri çatlak oluyor kendimden biliyorum .Ve öyle söylerler hep
mystery00 mineoksuz11 ayy çok kötü duramadım duşa girdim şimdi biraz rahatladım şeyden korktum gebelikte bi kaşıntı oluyomuş ya adını unuttum bebeğe zararı oluyo falan diye okumuştum ondan telaş yaptım
mineoksuz11 mystery00 evet bende ondan doktora danıştım önce göğüsler büyüdüğü için geriliyor ondan kaşınıyor olabilir dedi yine de bi danışın ☺️