Merhaba annişler. Son adet tarihim 15 Temmuz ama yanlış da hatırlıyor ola bilirim. Dün hastaneye gittim normalde adet tarihime göre 30+2 ydim dün. Ama ultrason da 31+5 31+6 falan çıkıyorum. Şimdi kızlar hangisi doğru oluyor hangisine göre doğum yaparım sizce? İkinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiç böyle yaşamamıştım o yüzden soruyorum.