Elifaaksoyy Trabzon’dan olan var mı ? 3 Ocak’ta doktoruma gideceğim imperial Kırhan beyin hastasıyım aklıma takıldı bu günlerde acaba yeni doğan ünitesi var mı? Gittiğimde bilgi almayı düşünüyorum ama şimdiden merak ettim😞
Elifaaksoyy Nisanurr Çok teşekkür ederim canım ya cevabın için aklıma takılı kalmıştı erken Doğum olursa ne olur diye😒
Elifaaksoyy Ozlemzolan Yok canım memnun kaldım ama o izindeydi kanamam oldu beni Kırhan beye yönlendirdi bende onda kaldım 😊
Nisanurr Esra7261 ben ilk hamileligimde imperiale gidiyodum o zaman 85 ₺di ama şimdi 125 ₺ detayliyida geçen sene tıp hastanesinde yaptirmistim ona da 125 ₺'le vermiştim bu sene numuneye gidiyorum detayliyida orda yaptiricam