Kizlar merhaba hepinize gecen ay klomen ve catlatma ignesi oldum ama malesef gebelik olusmadi bu ay tekrardan basladim yarin ilac bitiyor 5 gün sonra kontrole gidicem dr iliski serbets dedi klomenle hamile kalanlar kontrole gitmeden iliski sıklıginiz nedir ?
Mesela kontrole kadar gun asiri iliski olsun mu deneyimlerinizi benimle paylasirsaniz vok mutlu olurum