Merveass sosyal uyumlu Güleryüz’lü arkadaşlarıyla başkasıyla sorunu yok ama benimle pek anlaşamıyor çok tartışıyoruz ama 5,5 yaş normal tam bir ergen sürekli didişip duruyoruz yani sohuk içine kapanık bir çocuk değil kesinlikle adını ayaz koymasaydım şimdiki oğluma bırakırdım kesin çok seviyorum ismine ama şöyle bişey var şu ara çok fazla kişi bırakıyor mesela ben 6 yıl önce herkes eymen bırakır die eymen bırakmamıştım popüler isimler biraz kötü oluyor