Fatmaaa95 Selamlar, Nisan mayıs anneleri bebeklerinize uzun kollu kısa kollu olarak kaç takım aldınız acaba ben yeter mi düşüncesindeyim 0-3 ay da var ama çoğu şeyi 3-6 ay aldım siz neyden ne kadar aldınız birbirimize yardımcı olalım ❤️
ozgekader Fatmaaa95 ben hiç kısa kollu bişey almadım zıbın var kısa kollu bir tek diğer herşeyi uzun kollu Şuan onu fark ettim 😄ben genelde hep takım halinde aldım 3lü takım alt üst şapka Zıbınları var uzun kollu kısa kollu 😊öyle
Ebrar-21 Fatmaaa95 bende çok kararsızlik içindeyim şuan yalnız 10 lu hastane çıkışı aldım bende tam olarak ne alacağımı bilemiyorum
Sltn63 Merhaba bende hep tulum tarzı almışım bahar diye çok bişe almadım mevsimsiz bebek diye birde genelde 3 6 aldım yeni doğan elbisesi gibi çok küçükler 😊
Aynur_41 Bırıncı bebeğimden kalma zıbınları var ama hep sıfır kol bende sasırdım nasıl gıydırılecegını tulum aldım takım aldım hep 0-3 nısan da dogucak ıns sonrada yaz oluyor çoğu kıyafetını büyük alıp koydum kışlıkları eksık oldukça gider alırım dedım çok bırsey almadım Toplasan 4-5 parca eder yenıdogan
[silindi] Geçen seneki mayıs fotolarına bakıyorum da ince ceket falan giymişiz kızıma da hep uzun kollu giydirmişim. Çok da sıcak değilmiş havalar. O yüzden en az hazirana kadar çok kısa giydirmeyi düşünmeyin bence
ElaEge Bende her şeyi uzun kollu aldım iki üç takımı vardır belki kısa amaan cok bunalırsa zıbınla tutarız napalım çabuk büyüyorlar zaten