Yes_mom0 bu mesajlarin bildirimi gelmemis 😂😂 ilk gebeligimde hic belirtim yoktu adetimi 1 gun gecti kaset test pozitif cikti ama bunda adetimden 5 6 gün once ates basmaya basladi atesim varmis gibi halsizlestim test yaptigimda 4 5 gun vardi adetime testim pozitif ciktigi zamanda kasık agrilarim vardi normalde adet olmadan agrim olmaz ama erkenden agrim oluyodu hatta bayagi bi agri belim agirdi adet gunumu gecince gogus hassasiyeti basladi elim bile degince aciyodu agrisi hic biseye benzemiyo desem yeridir halsizlik cabası basimi kaldiramadim haftalarca yataktan ilk belirtilerim bu kadardi ama dedigim gibi her hamilelik her kisi farkli oluyo normal adet doneminden farkli durumlarin varmı diye kendinde arayabilirsin belirti baska soru varsa cevaplarim asko