S17 Haftadayım, elimde parmak içlerimde küçük kabarcıklar çıktı be kaşınıyor. Hamilelikten kaynaklı olabilir mi yoksa cildiyeye gitsem verdiği ilaçları kullanabilir miyim? Annem olabilir hamilelikte diyor ama ben cok emin olamadım.
Evremoz S17 benim de tek parmagimda var bazen geçer gibi oluyor sonra yine basliyor ve ara ara kaşınıyor. Egzama sanırım. Kaşıdıkca da minik su kabarciklari patliyor ve o bölge kızarıyor.