
Benim Allah’ın izniyle bu ikinci hamileligim.ilkinde sağ tarafım hafif ağrıyor du ilk ultrosandada sagdaydi erkek diyordu herkes sağ yumurtalik ise erkek olacak dediler ve oğlum oldu. Şimdi ki hamileligimde başta sol tarafim ağrıyor du sonra da agridi hep ultrosanda da sağda duruyor galiba 2. Oğlum olacak. Biz kız istiyoruz ama erkek de hissediyoruz. Öncelikle sağlıklı olmasi tabiki. Şuan 7 haftalik hamileyim. 3 ay mide bulantısı kusma yasamistim bu hamileligimde öyle olacak geçmeyen mide bulantısı yaşıyorum. Aserme de oğlum da eksi şeyler canim çekiyordu. Bu hamileliğim de de yeşil erik canim çekiyo🤷🏻♀️
Benim gibi yeni hamile olan varmii