Kızlar normal doğum yapanlar için soruyorum, doğumdan sonra 10. Gün kontrole gittim, doğumu özelde yaptığım için 15 gün ücretsiz muayene olduğunu ve 15. Gün tekrar kontrole gelmemi istedi doktor. Bebeğim o gün çok huysuzdu bırakıp gidemedim havalar da soğuk malum yanımda götüremezdim. Sorum şu; sizler ekstra bi kontrole gittiniz mi? Yani 15. Gün gitseydim şu gün tekrar gel der miydi onu merak ediyorum