8+3 deyim gecen hafta keseyi ve bebegin beslenmesi için beslendigi keseyide gördük bugün gittim keseyi gördüm ama bebek yoktu alttan baktı bebegi göremedi bana basından beri geç döllenme olmustur demişti doktorum. Bugün kürtaj olmalısın dedi sizce beklemelimiyim bu durumu yasayan var mı