Merhaba anneler, bugün çatı muayenesi oldum doktorkemiğim biraz aşağıda olduğunu söyledi zaten muane ederken direk kemiğe denk geldi normal istediğimi biliyor doktorum . Normal doğum yapabilmemiz için dedi senin doğum sancısıylw gelip tekrar kontrol etmemiz lazım dedi doğum sancısı sırasında bazen kemiğ esneyebiliyor o zaman çocuğun kafası düz çıkabilir dedi ama esneme olmazsa sezeryan olucak. Bu şekilde kemiği aşağıda olup sancı sırasında esneme olan var mı aranızda normal doğum yapabildiniz mi.