Baharaysel3 Evet kızlar bugün kan verip test yapanlar nerdesiniz☺️kimler pozitif aldı bn bugün kan verdim bakalım inşallah vardır
3_oglan_annesi Baharaysel3 bn dün kan verdim bugün sonuçta 104.0 çıktı Perşembe günü yinekan vercm degerlre bakmak için tekrar üç gün gecikti birde bakalm
Seda344 Kızlar transferin 12. Günü bu gün. 2 şubatta transfer oldum. Test yaptım beta 303 çıktı. Perşembe günü tekrar kan vercem kızlar. Sizce bu sonuç nasıl?
Svd1603 Cuma günü kan verdim 50 çıktı gebelik testinde de silik çıktı ikinci çizgi. Bugün tekrar kan verdim ama kanama var yerleşme kanaması olabilir mi acaba
Baharaysel3 Svd1603 ben iki gebeligmde de yaşamadım ama bugün kan verdim çünkü iki gün önce kahverengi az bı lekelenmem oldu