Damla-1234 Bu konuda çok stresleniyorum artık bir isim bulamadım gitti. 29.haftadayım kafamda hiçbir şey yok ve gün boyu isim bakıyorum yine elde var 0. Lütfen bana anlamı güzel çok yaygın olmayan kibar nazik kız isimleri önerin içinde r v z k gibi sert harfler olmasın ☹️
Yesimkso Damla-1234 İdil ilk kızımın adı şimdi de 2. Kızım yolda ona da Pera düşünüyorum dünden beri:) bende henüz kararsızım ama fikir olabilir size de
Haticesavas Damla-1234 Feray,Nare,Ebru,Asel,Hale,Jale,Umay,Adel Birkac secenek olur belki begendigin çıkar ♡
ZelihaTkcnn Damla-1234 Tuana ismine karar verdik biz anlamı cennete düşen ilk yağmur damlası Alya Parla Aden Onerebilirim kulağa güzel gelen isimler ama anlamlarini hatırlamıyorum.
Dynbfofrt Damla-1234 magnet yaptıracağm yetişmeyecek diye doğumdan bir hafta önce mecburen kararlaştırıp hira eva koyacağız
tambirseker Bizimde kızımız olacak ve Defne ismi çok hoşumuza gidiyor. İnci yada bade ismide çok naif geliyor 😊
Damla-1234 tambirseker hiç bir şey hiçbir şey dikkatimi çekmiyor içime sinmiyor.. Gerçekten karamsar bir hal aldım sinirim bozuluyor 😞
[silindi] Ben de aynı durumdayım. Miray ismine içim ısındı bu aralar bakalım çevre tepkisine göre karar vericem