Pelus Merhaba kızlar,39. Haftadayım,aşırı derecede çatı ağrım var,oturup kalkarken üstüne basamıyorum😕ve az önce farkına vardım ki sağ bacağım ayağım bileğim sol bacağıma göre daha fazla şişmiş.. neden olabilir sizce?
minik23_ Pelus 33. Haftadayım benimde sadece sol ayak bileğim şişiyor 😅 son zamanlarda şişmeler normal diye biliyorum ama başka bi nedeni var mıdır acaba 🧐
Shnayse Pelus bizde 40+0 haftadayım benimde sol ayağım sağ ayağıma göre daha şiş yarın doktora gidince soracağım normal herhalde 😏
Tugbakalenci Pelus yaaa bu bendede var sağ ayak bileği şiş ve acı var sanki bi yere vurmuşum gibi sizde de varmı ?
Pelus minik23_ tuz tüketmiyorum,uzatıyorum ayaklarımı,su içiyorum.. yapılması gerekenleri yapıyorum yani amaç tek ayağın daha çok şişmesi çok tuhaf duruyor ya..
Pelus Shnayse genelde idrarda protein kaçağına rastlandığında şişme fazla olurmuş.. yakın zamanda yaptırdım test çıkmadı bende birşey.. yarın sorduğunuzda yazar mısınız lütfen 🙏🏻
Shnayse Pelus bende bir hafta önce tahlil verdim çıkmadı protein son zamanlarda normal sanırım herkes öyle diyorlar 😊
Pelus Tugbakalenci allah allah🤔🤔yani ödem olduğu belli ama bir noktada olması şaşırtıcı.. internetten baktım tek ayak şişmesi filan pek içacıcı şeyler yazmıyor,uykum kaçtı 😕😕