Olumludusun 29 haftalık hamileyim doğumdan sonra saç boyamayi düşünüyorum.cogu kişi emzirirken saç boyanmaz diyor.ben lohusalık bitince boyamak isterim. Ama emzirirken boyanabilir mi saç. Saç boyası olarak koyu tonlar kullanıyorum genelde.
Ozgeybs Olumludusun kuaforume sordum bende beyazlarim çıktı bir anda çok fazla. Bebek doğduktan en az üç ay sonra diplerine degdirmeden ombre tarzi.seyler yapabiliriz ama dip boyası gibi islmler olmaz dedi. Birde herkes organik boya kullan diyorda organik ne kadar organik o da risk ben ombre yaptırırım sanırım