Gozde_52 aynen inanın benimde arkadaşım aldı evleri kendi evi eşi çalışıyo kayınvalidesiyle birlikte yaşıyor kayınvalideside çalışıyor hem kendi maaşı hem dul aylığı alıyor 3 maaş giriyor onlarada çıktı geldi, birde beşiği var diye direk satmış gelen yeni park yatağı bide ordan kar elde etti🤷🏻♀️🫢 yani ihtiyacın yok madem neden başvurur ki bi insan tuhaf gerçekten