Önceki hamileligimde oldu beni mahvetti dogum sonrasında gecti ama cömeldigimde ya da ayakta cok uzun süre kaldığımda hafif sızlama yapıyordu.Simdi tekrar hamileyim 11.haftayla birlikte tekrar cıkmaya basladi su an 12+4 üm günden güne elime gelmeye basladı cok korkuyorum gercekten cok can yakan bir sey cünkü bacaginda olsa bacagını uzatirir oturursun ama özel bölgedeki ne otururken ne yatarken gecmiyor