Sudem Katre48 benn 🤷♀️ bugun azaldı bayağı hareketleri cok tedirgin oldum 😵 Allahtan persembe doktora gidicem 😶😓
Aydemir Bende 36. Haftamı bitirdim yeni 37ye girdim. Hareketleri bu hafta azaldı. Yarın kontrolüm var. Bence yeri daraldı o yüzden azalıyor hareketleri.
Mslali Yünede hareket azalmasında gidin benim doğum sancım başlamış anlamamıştım 2 hafta önce şimdi 36+3 oldum 2 gün önce nişanım geldi 🙏🏻 Ne olur ne olmaz gidin doktora
DavutKbrail Benimde hem suyum sınırda Hemde hareketlerinde azalma var doktor böyle giderse haftaya alıcam Doğuma dedi 😣
Nrcn61 Evet yeri dar olduğu için hareketleri azalıyor eskisi gibi sert dalgalı değil bizde 36+4 olduk daha yumuşak hareket ediyor oynuyor korkmayın doktor normal dedi 2 saat içinde 10 defa hareket ediyorsa normal dedi dr arada sert hareket ettiğide oluyor değişiyor ☺️