TLze-15 Kızlar 5 aylık evliyim ve geçen ay yumurtlama günümu takip ettim ve günleri değerlendirdim fakat sonuç negatif ve adet oldum.ilk denemede neagtif sonuç almak normal mi.ilk defa kasık ve bel ağrısı yaşadığım için soruyorum
Haticesavas TLze-15 çok normal cnm ben 4 yilik evliyim ilk 2 yil istemedik sonra 1 kez kimyasal 1 kez dusuk yaptim dusukten 6 ay sonra hamile kaldim suan 15+1 olduk cok şükür
Arifehass tabi ki normal, ilk defadan hamile kalmak zaten az oluyor.. hiç merak etmeyin dua edin Allah en kısa zamanda nasip etsin💛
TLze-15 Amin kızlar teşekkür ederim.Doktora gittim bugün o da aynı şeyleri söyledi kist yok yumurtalıklar gayet normal dedi.Yalancı gebelikte yaşıyo olabilirsin dedi.İnsan ister istemez üzülüyor işte umitliydim belirtilerden dolayi
BADE38 @TLze-15 Daha çok yeni evlisin canım sakin neden olmuyor diye strese falan girme regline yansimasin çünkü stres regli düzeninin bozulmasıni sağlıyor sağlıklı bireylerde bile 6 ay içinde oluyor diyor doktorlar