Hediyesevda ElifV94 Canım meraba benim 6 haftalık kesem çok yuvarlak ama hep derler ki yuvarlaksa kız fasulye şeklindeyse erkek bununla ilgili bilginiz var mı acaba ben hiç anlamam da 😊
ElifV94 Hediyesevda benim kızım olacak inşallah ama ilk haftalar hep yuvarlaktı sonradan fasülye gibi olmaya başladı 10-11.haftalarda falan 😊
Angel161023 Hediyesevda aslında o da bir hurafe :) kesem hep yuvarlaktı kız dendi ama erkek bebeğim 😂
ElifV94 Nurcaan fasülye gibiyse dönüyorsa kız olabilir 16 haftayı beklemelisin bence benimki tahmin sadece 🌸