Kızlar bu hafta perşembe 37. Haftaya plesanta previa totalis sebebiyle sezeryana karar verdi doktorum. Aslında tam 38.haftaya gün vermişti ama bebeğin kafası çok aşağıdaymış her an kanaman olabilir dedi korktuk kabul ettik. Bebek 2800 gr civarıymış. Nasıl olur diye endişeliyim.37 haftada doğuranlar nasıldı bebekleriniz? Küveze girdiler mi, hemen toparlandılar mı?