AnnesileYavrusu yenidoğan bakım ünitesi mevcut ve kendi doktorun giriyor Doğuma acile gittiğinde zaten hemen doktorunu arıyorlar Doğum başladı ise hemen geliyor hiçbir zaman doktoruma ulaşamama sıkıntısı çekmedim çok şükür gerçekten tertemiz bir hastane ve çok iyi bir doktorum var normal Doğum yanlısı 💗