Ozky Gebeliğimin 8.haftasındayım. bugün sol bacağıma ve aynı zamanda sol kasığıma ara ara ağrı giriyor. Sol bacağımdaki ağrı kramp gibi. Sizce normal mi bi tereddüt ettim kızlar