23567980 Kızlar sürekli böbreklerim insan üstü ağrıyo ıdrar yolunda enfeksiyon çıktı ama idrar kültüründe hepsi pozitif gözüküyor normal bişeymi yoksa kötümü hepsi yeşil tik olmuş iyi sonuçlar bilen varmı acaba ( doktora gösteremedim daha ) 
Edaacar-ozkan 23567980 Kültür testi ben de yaptırmıştım enfeksiyon olan kişiler yaptırıyor genelde kültür testini mikrobun ne türlü olduğunu öğrenmek amaçlı Kültür testiniz temiz görünüyor sadece enfeksiyonunuz var demekki antibiyotikle geçer