[silindi] Bende 15 haftalıgım ama surekli acıkıyorum normal mi bu ? Gebe kalmadan önce saat 6 dan sonra bi şey yemiyordum
GamzeTopluKk ozgecg ilk defa böyle oldum ya hunharca yedim kendime şaştım kaldım 😂😂 teşekkür ederim canım bebislerimize yarasin yediklerimiz 😂
Mervekaya ozgecg atıştırma mi... benim bu saatte yediğim normal.bir insanin 24 saatte yedigi kadar 🙄🙄
Merveee1 ozgecg valla bende acıkıyorum ama yemiyorum bugün eltim hamile olduğumu duyunca ayyy kilo da alacaksın dedi normalde zayıfım ama sözler psikolojik olarak etkiliyor ve hamileliğim boyunca dikkat edecem 😒
ozgecg Merveee1 o öyle bir acıkma oluyor ki kendini dizginlemiyorsun. Hamile olmadan çok dikkat eder sağlıklı beslenirdim ama suan maalesef öyle olmadı
MERVEATALAY Aç olsam hayatta uyuyamam ben uyumak istesem kizim uyutmuyor tekmeliyor kalkip birseyler yiyene kadar. Annesine cekmis acliga dayanamıyor hic.😂