Psdc Hayır onu demek istemiyor hanımefendi. Başlığına acil yazmışsın ona tepki göstermiş 😊 Yani şöyle, açılan postlarda acil bir durum yokken acil yazılmasına karşı çıkılıyor ki bende buna katılıyorum. Ama senin hiç bilmediğin biseydir endişe edebilirsin bu da normal. ☺️ Sendeki ağrı normal, malesef ilerleyen haftalarda bu ağrılarımız artabiliyor yada geçmiyor magnezyuma rağmen. Benim 36 bitmek üzere, yatarken kalkamıyorum tam bahsettiğin noktadan şiddetli bir ağrı giriyor. Kaskatı kalıyorum. Kendimi duzeltemiyorim. Magnezyum verdi suya atılan. Onu da içemiyorum midemi rahatsiz ediyor. Zar zor içtim bi süre geçmedi. İdare etmeye çalışıyorum. Doktorun sana muhtemelen magnezyum başlatır. Baktın dayanamıyorsun acile git, serum verirler. Kas ağrıları çok zor ya.