Limonis 1 aydan az zamanım kaldı ve zorunlu sezaryen olcam gibi.. Zaten kansızlığım var ve doğumda kanama riski de var plasenta kaynaklı. Bir de zayıfım hiç ameliyat olmadım.Tansiyonum da normalde düşük. Çok korkuyorum vücudum kaldıramaz diye :( her türlü şeyi düşünüyorum Allah korusun. Normal doğum daha mı iyi olurdu bilemiyorum. Korkularınızı nasıl aştınız ? Sezaryen canı tatlı olanların abarttığı acılı riskli bir şey mi ? Benim gibi olup doğurup rahatlayan var mı ?
1burcU1 Limonis 21 gün önce spinal sezeryan ile doğum yaptım zorlu bir süreçti çünkü planlı olmadı hem sancı çektim hem sezeryan oldum şöyle ki kendini psikolojik olarak hazırla asla kasma kasılma panik yapma ben doğum sancısı çektiğim için 7 saat boyunca sezeryana giderken çok kötü gittim zaten belden iğneyi yapınca hiçbirşey hissetmiyorsun odaya geldiğimde 7 saat somra uyuşukluğum geçti ilk yürüyüş için kaldırdılar zorlandım çünkü panik yaptım eğer panik yapmazsan herşey mükemmel gider birde ikinci günü taburcu oldum çok şükür toparlandım ilk üç gün sarstı beni
Boncukk123 Limonis ben 29 yaşındayım canım 2 amelıyat geçirdim bu yaşıma kadar normal doğumun da sezaryen ameliyatın da kendine gore zorlukları vardır elbet ama iyi düşünmeye çalış bebeğine kavusacagını dusun bu rahatsızlıklarından doktoruna bahset kansızlık zayıflık vs biliyordur ama ameliyatta ona gore destek serum vs verirler sana merak etme kan takviyesi de olur gönlünü ferah tut dua et bol bol 🌸
persefoni sezaryen bir ameliyat henüz deneyimlemedim ama iyi kötü deneyimi olan insanların abarttığını düşünmüyorum iki doğum şeklinin de kendine göre zorlukları rahatlıkları var. Riskli gebelikse doktorunuz vajinal doğumu uygun görmediyse sezaryen olursunuz şimdiden stres yapıp kendinize negatif yüklemeyin bence.
iremdemirr @Limonis kendi fikrimi söyleyim, normal doğum sancısı çekip zorunlu sez e döndüm keşke normal doğursaydım dedim sancılar beni çok zorlamadı ama sezaryenden sonra.. 20 gün oldu anca toparlandım bir de göbek kalma, sarkma muhabbeti var 🥲