Kızlar benim bat 24 Şubat. İki gündür sol göğsümde sızlama oluyo ara ara. Ama büyüme falan yok biraz da kasık ağrım var. İğne batar gibi oluyo geçiyor. Kabızlık sorunu da başladı 2 gündür. Fena gaz yapıyor. O kadar aydır deniyorum ki, artık belirti mi değil mi kafayı yicem. Yalanci gebelik yaşamaktan korkuyorum valla . Bat 24 olanlar var mı sizde de bazı durumlar ben miyim tek kafayı yiyen 😱💐