Esmira101 Arkadaşlar tüp bebek tedavisinden elimde kalan bir kutu gonal-f ve 1 adet ovitrelle var. Durumu olmayan birine Adana ceyhandan gelip alırsa vermek istiyorum
cilm Esmira101 gonal f. 500 tllik bi ilaç. ovitrelle 200 tllik bi ilaç.. iyiliginize hayran kaldım👍👍🤗
Dlk4154 Esmira101 bizde tüp bebek yapmk zorndayz tabi eşimde sperm bulunablrse🤦🏻♀️ ama ne ilaçlar kullanılıyo hiç bilmedgm için alsamda belki doktr başka ilaç tavsiye eder🤷🏻♀️ o yüzdn gercktn ihtiyacı olan kişi alır inşllh ya Allah razı olsun
cilm gonal-f yumurta geliştirici igne ovitrelle yumurta çatlatıcı igne.. BEN AŞILAMADA KULLANMIŞTIM. TÜP BEBEKTEDEMİ KULLANILIYOMU BENDE BİLMİYORUM
Gizemburcuu Hala kimseye vermediyseniz eğer bir yakınım tüp bebek yaptırıyor ve maddi durumları iyi değil büyük sevaba girersin canım çok ihtiyacı var