Fts123 ben 3 yada 4 aylarda başladım diye hatırlıyorum. Ben freplexfol kullandım hapını içemedim. Bu Sıvı şekilde iciyordum. Günde 2 ye çıkarmıştı doktorum ama tahliller de kansiz çıkıyordum hep. 2 doz damar yolu alınca, ağızdan kan ilacı içmiyorum artık yeterli geldi çok şükür. Sende düzenli iç ilacını. Yeterli gelmezse doktorun söyler zaten.
Ama kan ilacını aman ihmal etme senin için de bebeğin için de çok gerekli.
Dediğim gibi diğer vitaminleri gıda yoluyla alırsın zaten çokta ilaç ilaç yorma mideni.
Ben d vitamini Damla olarak kullanıyorum. Bi de magnezyum kullanıyorum o kadar. Başka ilaç kullanmıyorum