Yasemin17 Kizlar 30 haftalik hamileyim kaburgamda cok baski var ozellikde oksurdugum zaman ve derin nefes aldigimda igne gibi batiyor . 3. gebeligm daha once yasamadim boyle brsey . Yasayan varmi aranzda ?
B_yavuz Yasemin17 33 haftalık olduk ama inan ara sıra olmasına rağmen yanıyor ağrıyor bildiğin bıçak girmiş gibi acı veriyor 😑
gzdehlal-36 Yasemin17 benim de oluyor ya gece yatarken falan dönmwk istediğimde öyle bir batıyor ki nefesim kesiliyor ya
Ezgi-08 Haftamdan beri ara ara ağrıyor. Hatta şu an yine ağrı girdi. Ne yatabiliyorum ne rahat nefes alabiliyorum. Birde karımın üst kısmına vuruyor ağrı. Yani göğsüme daha da zor oluyor dayanması.