Dost12 Hanimlar iki haftadir tüp bebek tedavisi icin ilaclara basladik esimle… Benim yumurtalarim karnim cok agriyor… Bu normalmi?
anneolmak_icin Dost12 normal büyüdükçe baskı yapıyor ilk tedavisi daha da normal Dışardan müdahale ederek büyüdüğü için yumurtalar son zamanlarda karnınız davul gibi şişiyor Zor bir süreç inşallah sonu güzel sonuçlanır 🥹🌸
cansugunes0210 Normal cnm ben ne çektim kasık ağrısı, şişkinlik vs hepsi normal dedi bana hemşire ama dikkat et kendine yemene içmene tüp bebek de yumurtanın kalitesi çok önemli çünkü.. Rabbim yardımcın olsun.