Yaren3442 23 haftalık hamileyim ondan öncesinde de tansiyonum vardı günde 2 kere tansiyon ilacı içiyorum tuzu azalttım tabii yürüyüş ve her gün şekerleme yapıyorum sinir stresten uzak durmalısın kafeinli şeyler de çok tüketme limonlu ılık su içebilirsin ve koldan ölçerli tansiyon aleti al her gün ölçüyorum ve kardiyoloji takipliyim genelde 11 8 12 7 çıkıyor