Yenianneforum Merhaba arkadaşlar idrarda protein eser çıktı bu nedir acaba yaşayan var mı ? İdrar yolu enfeksiyonu ve idrarda protein eser nedir yaşayan var mı neyden kaynaklı olabilir
RES Yenianneforum ben de protein eser ama negatif olarak çıktı. Sağlık ocağında vermiştim. Ama ordaki idrar ve kanlar beklediği için güvenemedim. Bu seneple özel bi hastanede bi hafta sonra tekrar yaptırdım. Negatif çıktı. Şimdilik telaşlanmayın bence. Gidin özelde sabah verin. Ama biraz idrarı yapıp ortalarındaki kısmı kutuya yapın. Daha sağlıklı olur. Orda da negatif çıkarsa bi sorun yaşanmaz inşallah.
RES RES pozitif + olduğunda tehlikeli diye biliyorjm ben ama korkutmak istemem. En doğru cevabı her zaman doktor bilir. Buradaki yorumlarla kafanı karıştırma bencr