Halvaci ben sizin dediğiniz gibi yaptım valla devlette eşi yanına almadıkları icin özeli tercih ettik kontrollerde eşim her seferinde görmek istedi bebeği çünkü Doğumdan 1,5 ay önce devlete gittim kontrollere ve Doğumu devlette yaptım çok da memnun kaldım suan ikinci bebeğime hamileyim kontrole özele gidiyorum ama Doğumu devlette yapıcam gene