Mer3459 meliss166 içilmesi daha iyi tabii ama benim eltimde hamileliği boyunca içti bisey olmadı ama için anlamında demiyorum içmeseniz daha iyi olur
dodu0207 meliss166 olası riskleri 2 katına cıkarıyor. İcince cocukta olucak diye bişey yok ama olma riskini baya arttırıyorsunuz. İcmeyende de olabilir. Ama bişey olursa ve sigara sebebiyet verirse 🥺 düsüncesi bile çok kötü. Ben iciyodun bıraktım. İcilmemesi tabiki en iyisi
meliss166 Yani normalde ağır ve günde 1 paket sigara içen biriydim şuan en hafif sigaradan 5 6 tane içiyorum bırakmak istiyorum çok vicdan yapıyorum ama umarım bırakabilirim 🙏🏻
Mer3459 meliss166 bende içiyordum hamilelikte tiksindim aşırı kokusuna bile tahammülüm yok suan inşallah sizde ole olursunuz
Arzuanne Ben bıraktım bir kaç hafta oluyor 39 uz şuan erken doğum düşük kilo ya da başka bir sorun yok