Muallaase Kızlar 21 marta ikinci sezeryanmi olucam allah izin verirse 33 haftaligiz sag salim kavuşuruz inşallah son 36 gün sizlerin nekadar kaldı aynı gün olan varmı ♥️🫶
whitedream Muallaase benimde ikinci sezeryan olcak doktor ya 22 ya 25 Mart dedi cuma pazartesi diye bana bırakırsa 22sinde olsun dicem kaç günüm kaldı hiç saymıyorum🙈
annebebek123 Muallaase sağlıcakla doğsun biz de 33 haftalığız ilk gebeliğim ne zaman gelecek sabırsızla bekliyorum 🥰 oğluşum balık mı olacak koç mu çok meraktayım
Miracefe_ikranur 35 haftalık oldum 😂 ikinci sezeryanim olacak ama hala sezeryan günü belli değil doktor dursun bakalım diyo 😂😂😂
Muallaase Miracefe_ikranur bekledigi bisey vardir elbet gene buyuk ihtimale 15 20 si gibi olursunuz daha bekletemez 😂
2kuzu1annee Bizde 33.haftadayız ikinci a sezeryan olacağım mart sonu gibi nasip olursa doktorum 39da alırım dedi ama daha gün belirlemedi
Muallaase 2kuzu1annee benim ilk dogumu yaptiran doktorum oldugu icin gunumu hemen verdi ilk kizim 21 Mayıs dogumlu bunuda 21 seçtik 🥹♥️
Haticebubekir0 34 haftalıgız herşey yolunda giderse insallah 21-24 mart sağlıkla hayırla kavusalım bebeklerımıze ınsallah