Mnktrtamnk Merhaba anneler 38. Haftaya giriyorum ama kaburgam sanki ikiye ayrılıyor kemiklerime dokunamıyorum yatamıyorum böyle olan var mı normal mi ? Uyguladığınız bir yöntem var mı?
Sevgi1312 Sola ya da sağa yattıgımda minik bir kırlent veya kücük yastık koyuyorum kaburgamın altına öyle yatıyorum yoksa gecmiyo:(