Nur_Alp bende bugün gittim benimki de 100 Gr civarı almış haftaya Perşembe doğum vardı sancı olmazsa erteleyebiliriz dedi🥺ben son üç ay ciddi anlamda hastalık yaşadım ve hicbirsey yiyemedim 2900 bebegim. İlk hamileliğimde de son iki üç hafta kala 2.5 kilo anca doğar demişti hergun kaşar peynir muz ceviz yedim 3.750 doğdu. Şimdi ona başladım hemen bende özellikle kadar peynir çok güzel kilo aldırıyor sende hemen basla