Ozgis1s Aynen bende sırf parti için sabrettim😂 doktor kağıta yazdı verdik kardeşime o organize etdi kız olduğunu partide öğrendim. Tekrar müayineye gidince yine korkuyordum doktor bey bi daha bakın kız dediniz parti yaptık oda olsun bu sefer erkek söylersem tekrar parti yaparsınız dedi😂 kontrol etdi kız kız dedi. Her defasında soruyorum kızımız olucak diyo🥰