Dileqim Kızlar merhaba....7 yıl sonra memleketime taşınıyorum...Doktorlara hakimim ama ustunden baya bi yil gecti....İskenderun hangi doktoru tercih ettiniz veya ediyosunuz???
emelcelik_ Dileqim Palmiye hastanesi Süleyman Arslan. Tektir. Bu işin piridir. Benimde doktorum kendisi.🤗
Merobebe Dileqim kesinlikle palmiye hastanesini tercih etmelisin. Çünkü Doğum üzerine açılmış bir hastane daha sonra diğer bölümler açılmış.
Dileqim emelcelik_ Suleyman hocayi cok iyi taniyorum daha once onunla ayni hastanede calismistik ama cok yogun diye ilk bebegimde Akin beye dogum yapmistim...
emelcelik_ Dileqim Evet biraz yoğun. 😬 Ama çok memnunum. İletişimi çok kuvvetli. Bebeğe dair her bilgiyi veriyor. Bu benim için çok önemliydi. Gittiğimizde biraz bekliyoruz ama değer.☺️
Dileqim emelcelik_ aynen Süleyman hocanin bilgisine guvenirim...Tsk ederim hepinize geldigimde yogunluk ve tecrubelere gore bir tercih yapacam artik ☺️