Ahsksdk Kızlarrr şeker yüklemesini siz kaçıncı haftada yaptırdınız acaba 28. Haftayı beklemeli miyim yoksa daha erken mi yaptırmak gerekiyor
denizalismom Ahsksdk 24-28 hafta arasında yapılıyor. Doktorum 26 da yaptırmıştı. Doktorunuza danışın.
ponck-123 Ahsksdk eğer riskiniz varsa erken yapıyor dr benim insülin direncim vardı gebelikten önce başlarda yaptı çıkmadı sonra 29. Haftamda yaptı 50gr onda çıkınca 100gr daha yaptı tabi çıktı diyet ile düzeldi çok şükür devam ediyorum
Ahsksdk ponck-123 ailemde şeker hastalığı olduğu için ister istemez korkuyorum ama hamile kalmadan önce de yaptırmıştım bişey çıkmamıştı hamilelikte çıkma oranı yüksek olabilir mi bilemiyorum geç olmadan yaptırmak en mantıklısı sanırım
ponck-123 Ahsksdk aynen bence de geç olmadan yaptırın derim arkadaşımın ailesinde yoktu ama onda çıktı gebelikte insülin kullandı diyet yaptığı halde çıkıyordu